امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

کابل شارژ مغناطیسی با پاوربانک داخلی ممکن است نابغه ترین لوازم جانبی گوشی های هوشمند
نویسنده : ژورنالیسم تیم تاریخ : یک شنبه 15 بهمن 1402

 

تا به حال یک کابل شارژ داشته اید اما جایی برای وصل کردن آن نداشته باشید؟ یا پاوربانک اما بدون کابل شارژ برای اتصال آن به گوشی؟ IVYCable Gen2 یک محصول فوق العاده درخشان است که هر دوی این مشکلات را حل می کند. IVYCable Gen2 که مانند یک سیم شارژ نسبتا ضخیم طراحی شده است، در واقع دارای چهار پاور بانک مجزا در طراحی خود است. همه آن‌ها به هم متصل شده‌اند و تا 2800 میلی‌آمپر ساعت فضای ذخیره‌سازی را در اختیار شما قرار می‌دهند و از طراحی مغناطیسی هوشمندانه‌ای برخوردارند که به کل کابل اجازه می‌دهد تا به شکل مستطیلی برای حمل آسان و بدون گره خوردن بدون توجه به جایی که می‌روید، به رخ بکشد. یا از آن به عنوان کابل شارژ با اتصال آن به آجر/پریز برق استفاده کنید... یا فقط کابل را خود به خود به تلفن وصل کنید – IVYCable Gen2 به عنوان کابل شارژ عبوری یا پاوربانک عمل می کند. آیا این به سادگی نبوغ نیست؟!

کابل شارژ مغناطیسی IVYCable Gen2

طراحی IVYCable Gen2 در مقطع منحصربفرد بین کابل ها و پاوربانک ها قرار دارد. این کابل از کابل معمولی شما ضخیم‌تر است، در عین حال بسیار نازک‌تر از هر پاوربانک، با طراحی مغناطیسی که به آن اجازه می‌دهد به هم بچسبد یا از هم جدا شود، بسته به این که آیا یک جرم فشرده قابل حمل می‌خواهید یا یک کابل بلند برای شارژ دستگاه‌هایتان. با این حال، نکته برجسته، پنج پاور بانک کوچک است که به هم متصل می شوند تا IVYCable Gen2 را تشکیل دهند. پنج پاوربانک IVYCable Gen2 با داشتن یک درگاه Type-A در یک طرف، یک درگاه Type-C در طرف دیگر، و کانکتورهای انعطاف پذیر TPU در بین آنها، حداکثر ظرفیت 2800 میلی آمپر ساعتی IVYCable Gen2 را دارند که برای شارژ تلفن شما از 0 تا 100 کافی است. حرکت مغناطیسی تک تک ماژول‌های پاوربانک نیز به IVYCable Gen2 جذابیت یک اسباب‌بازی فیجت را می‌دهد و به راحتی (و رضایت‌بخش) شکل آن را از فرمت‌های فشرده به فرمت‌های توسعه‌یافته تغییر می‌دهد.

این طراحی منحصر به فرد تغییر شکل به IVYCable Gen2 اجازه می دهد تا هم به عنوان سیم شارژ یا یک پاور بانک استفاده شود. به عنوان یک سیم شارژ، IVYCable Gen2 با هر دو دستگاه اندروید و iOS به لطف اتصال USB-C به لایتنینگ خود کار می کند که به شما امکان می دهد بسته به دستگاهی که دارید بین دو پورت تعویض کنید. این کابل به عنوان یک دستگاه شارژ عبوری عمل می کند و حداکثر توان 10.5 وات را تولید می کند. این ممکن است در مقایسه با انواع کابل‌های فوق‌سرعتی که تا 120 وات برای شارژ سریع دستگاه‌های شما بالا می‌روند، زیاد نباشد، اما 10.5 وات IVYCable Gen2 تعادلی راحت بین سرعت و ایمنی است و تضمین می‌کند که باتری گوشی شما نیز تحلیل نمی‌رود. سریع. در همین حال، وقتی از IVYCable Gen2 به عنوان کابل شارژ استفاده می شود، باتری های خود را نیز شارژ می کند و دو پرنده را با یک سنگ به هم می زند.

کابل را از منبع برق جدا کنید و به منبع برق تبدیل می شود. پاوربانک داخلی IVYCable Gen2 بلافاصله وارد عمل می‌شود و در زمانی که به آن نیاز دارید، از باتری پشتیبان برای تلفن یا هر دستگاه دیگری به شما می‌دهد. سپس قابلیت اتصال مغناطیسی در اختیار شما قرار می گیرد و به شما این امکان را می دهد که کابل را به صورت یک جرم مستطیل شکل بچسبانید که سپس می توانید آن را به راحتی با تلفن خود حمل کنید (یا آن را به همراه تلفن خود در جیب خود قرار دهید). این واقعیت که دارای پورت های شارژ داخلی خود است به این معنی است که شما به کابل جداگانه نیاز ندارید (که با پاوربانک های معمولی نیاز دارید) و بهترین بخش این است که در صورت تمایل به یک پاوربانک بلند می رسد. تا IVYCable Gen2 را در کیف دستی خود نگه دارید اما تلفن خود را در دست داشته باشید.

با این حال، فرمت طراحی منحصر به فرد، چشمگیرترین ویژگی IVYCable Gen2 است. این مشکلی را حل می کند که بسیاری از مردم هرگز به حل آن فکر نمی کردند، با ایجاد یک کابل شارژ با یک باتری داخلی که همچنین توانایی شارژ تلفن شما را به تنهایی بدون اتصال به برق دارد. حمل آن راحت است، استفاده آسان، و ویژگی مغناطیسی هم به‌عنوان ابزاری عالی برای سازماندهی کار می‌کند (تضمین می‌کند که کابل شما هرگز دسته نمی‌شود یا گره نمی‌خورد) تا میز و کیف شما را تمیز نگه دارد، و همچنین به عنوان یک اسباب‌بازی فیجت که دستان شما همیشه می‌خواهند با آن بازی کنند!

 

IVYCable Gen2 در دو گزینه رنگی عرضه می شود - یک نسخه نقره ای کلاسیک و یک نوع سیاه آنودایز مخفی. هر دو از 43 دلار (با تخفیف از 69 دلار اصلی) شروع می شوند و از آوریل 2024 به صورت بین المللی ارسال می شوند.




.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.