امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

نحوه به روز رسانی کروم بوک و سیستم عامل کروم
نویسنده : ژورنالیسم تیم تاریخ : شنبه 11 فروردين 1403

 

اگر یکی از بهترین کروم‌بوک‌ها را دارید و به درستی کار می‌کند، به احتمال زیاد به‌درستی به‌روزرسانی شده است. چرا؟ وقتی کروم‌بوک‌ها به اینترنت دسترسی پیدا می‌کنند، به‌طور منظم به‌طور خودکار به‌روزرسانی می‌شوند. با این حال، اگر با مشکلات رایج Chromebook مواجه هستید، می‌دانید که بررسی دستی برای به‌روزرسانی Chromebook مفید است. همچنین، فقط به این دلیل که فناوری می گوید کاری را انجام خواهد داد، همیشه به این معنی نیست که انجام خواهد داد. در اینجا نحوه به‌روزرسانی Chromebook در صورتی که به‌طور خودکار این کار را انجام نمی‌دهد، آمده است.

مراحل به‌روزرسانی دستی Chromebook به شرح زیر است:

 

منوی "تنظیمات" را باز کنید

در صفحه درباره «بررسی به‌روزرسانی‌ها» را مشاهده کنید

بروزرسانی و راه اندازی دوباره

 

 

در صورت نیاز به کمک اضافی، بخش‌های زیر نکات دقیق هر مرحله را به شما توصیه می‌کنند.

 

مرحله 1) منوی "تنظیمات" را باز کنید

در بسیاری از موارد، هنگامی که نسخه جدیدی از سیستم عامل در دسترس باشد، Chromebook شما باید به طور خودکار به روز شود. اما گاهی اوقات این کار نمی کند، یا ممکن است بخواهید مطمئن شوید که یک پچ خاص از بین رفته است. در این مواقع می توانید به صورت دستی آپدیت کنید. در اینجا نحوه شروع است.

 

مرحله 1: وارد Chromebook خود شوید و مطمئن شوید که به اینترنت متصل است. به نوار وظیفه در سیستم عامل کروم به پایین نگاه کنید و در سمت راست باید سینی سیستم را ببینید، جایی که ساعت در آن قرار دارد. برای ادامه، ساعت را انتخاب کنید.

به روز رسانی کروم بوک

مرحله 2: با باز بودن سینی سیستم، به نمادهای بالای پنجره نگاه کنید و نماد تنظیمات چرخ دنده را انتخاب کنید.

 

به روز رسانی کروم بوک و سیستم عامل کروم

مرحله 2)  "بررسی برای به روز رسانی" در صفحه درباره

مرحله 1: تنظیمات منوی اصلی خود را با اطلاعات مربوط به اتصالات شبکه شما باز می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره به‌روزرسانی‌های خود، به گوشه پایین سمت چپ نگاه کنید و گزینه نهایی را در منوی سمت چپ انتخاب کنید که می‌گوید درباره سیستم عامل Chrome.

بررسی برای به روزرسانی

مرحله 2: Chromebook شما اکنون اطلاعات مربوط به نسخه سیستم عامل Chrome شما را نمایش می دهد. در سمت راست، دکمه‌ای را که می‌گوید Check for Updates را انتخاب کنید.

بررسی برای به روز رسانی سیستم عامل کروم

مرحله 3) به روز رسانی و راه اندازی مجدد

اگر Chromebook شما به‌روزرسانی را تشخیص دهد، باید در این زمان به‌روزرسانی خودکار شروع شود. در اینجا چیزی است که شما باید انجام دهید.

 

مرحله 1: منتظر بمانید تا دانلود به‌روزرسانی تمام شود. در سیستم عامل Google Chrome، درصد به‌روزرسانی کامل شده را مشاهده خواهید کرد. مهم است که Chromebook شما در این زمان به طور غیرمنتظره خاموش نشود، بنابراین مطمئن شوید که در صورت لزوم به منبع برق وصل شده است.

به روز رسانی و راه اندازی مجدد

مرحله 2: پس از اتمام دانلود، یک اعلان برای راه اندازی مجدد برای تکمیل به روز رسانی خواهید دید. دوبار بررسی کنید که کاری برای ذخیره ندارید و سپس Restart را انتخاب کنید. این فرآیند ممکن است حداقل چند دقیقه طول بکشد تا سیستم عامل Chrome دوباره راه اندازی شود.

 

مرحله 3: اگر به‌روزرسانی قابل توجهی بود، بهتر است به بخش سیستم عامل Google Chrome نگاهی بیندازید و گزینه See What's New را در زیر آن انتخاب کنید. این شما را با هر ویژگی جدیدی که ممکن است به‌روزرسانی سیستم عامل Chrome اخیراً اضافه کرده باشد، آشنا می‌کند.

 همچنین میتوانید مقاله راهنمای خرید ssd را بخوانید.

عیب یابی به روز رسانی های ناموفق

اگر مشکلی پیش بیاید، به‌روزرسانی سیستم با موفقیت بارگیری نمی‌شود و نمی‌توانید آن را به‌روزرسانی کنید. اگر این اتفاق برای شما افتاد، چند چیز وجود دارد که می توانید برای رفع مشکل تلاش کنید.

 

مرحله 1: دوباره مطمئن شوید که Chromebook شما به شارژر خود متصل است و در حالت کم مصرف نیست.

 

مرحله ۲: Chromebook خود را کاملاً خاموش کنید و قبل از شروع فرآیند به‌روزرسانی دوباره آن را روشن کنید.

 

مرحله 3: بررسی کنید که اتصال اینترنت شما قوی باشد. اگر در منطقه‌ای هستید که Wi-Fi ضعیفی دارد، ممکن است به‌روزرسانی به درستی بارگیری نشود.

 

مرحله 4: اگر از یک طرح داده تلفن همراه برای اتصال Chromebook خود به اینترنت استفاده می‌کنید، به Wi-Fi یا اتصال اترنت بروید و دوباره امتحان کنید.

 

به دنبال راهنمایی بیشتر مرتبط با Chromebook هستید؟ راهنماهای ما را در مورد نحوه بازنشانی Chromebook و مشکلات رایج Chromebook و نحوه رفع آنها بررسی کنید.

 




.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.